maandag 29 september 2014

Scrapbookdepot bestaat op 1 oktober 10 jaar.

Dat gaan we vieren.
Een week lang diverse leuke acties.
 
Hoe het allemaal begon?
Wij zijn een creatief stel. Erwin is een handige doe-het-zelver en Cindy is creatief met papier.
In 2003 maakte Cindy kennis met een leuke nieuwe manier van je foto's inplakken, genaamd Scrapbooking. Ze heeft eerst een aantal maanden Scrapbooking workshops gegeven. Maar al gauw besloten we daarnaast een webwinkel te beginnen. Erwin ontwerpt en onderhoudt de webwinkel zelf en samen bepalen we het assortiment.
Nieuwe technieken zorgen er voor dat ons assortiment blijft veranderen. Inmiddels leveren wij materialen voor kaarten maken, Mixed Media, art journaling, Project Life, home decor en meer.
Met passie en liefde wordt elke bestelling bij elkaar gezocht en verpakt. Wij zullen er alles aan doen om onze klantentevredenheid hoog te houden. Wij vinden een actuele voorraad, complete bestellingen, betaalbare prijzen en snel reageren heel erg belangrijk.
Wij versturen onze bestellingen naar klanten in heel Europa en daar buiten. Naast de webwinkel is het mogelijk op afspraak onze winkel te bezoeken. En een paar keer per jaar staan we op beurzen zoals Het ArtSpecially Event en de Kreadoe.

Dankzij onze klanten kunnen wij al 10 jaar voortbestaan.
En wie jarig is trakteert.

Hou daarom tijdens onze feestweek je email in de gaten!!

Ontvang je nog geen nieuwsbrief van ons? Doe dat dan snel hier.
En ga naar Abonnement voor de nieuwsbrief aanvragen of opzeggen.
Nog geen account bij ons? Dan kun je dat hier aanmaken.

7 opmerkingen:

Wendy Schoonhoven zei

Wat leuk zeg, zo lang al. Gefeliciteerd.

Irene zei

PROFICIAT met deze mijlpaal en vooral zo door gaan zou ik zeggen!

xx Irene

Carin zei

Hallo Cindy en Erwin, van harte gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan van Scrapbookdepot. Ik weet niet precies of ik al 10 jaar klant ben bij jullie maar wel al een poosje. Ik ben erg tevreden over jullie en maak reclame voor jullie waar ik kan. Ik vind het erg leuk dat jullie een foto geplaatst hebben, nu heb ik eindelijk een gezicht bij de namen. Ik hoop nog jaren gebruikt te maken van jullie diensten.
Groetjes Carin

Marjoleine zei

Tjonge, 10 jaar alweer...wat gaat de tijd snel zeg! Ik weet die workshops nog wel, dat was echt leuk en ik had er een verslaving bij...nog bedankt daarvoor hahaha!!
Gefeliciteerd met jullie jubileum en ik zou zeggen: ga zo door!

Liefs,
Marjoleine

Wilma zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 10 jarig bestaan!!! op naar de volgende 10 jaar :-)

Groetjes
Wilma.

Wybrich zei

Gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum!!!
Op naar de volgende mijlpaal!

Ine van den Eijnden zei

Gefeliciteerd, ik ben een nieuwe klant en ben erg blij dat ik jullie gevonden heb, groetjes Ine